Płyta drogowa do 150 ton 250 x 300 x 3.8 cm czarna mocna ST TTST
Twoja ocena została dodana.
Wystąpił błąd podczas dodawania oceny.
Tylko zalogowani klienci mogą oceniać produkty.
Sklep z doświadczeniem
Sprzedajemy nasze produkty od 2013 roku dla dużych firm, sieci, gmin i urzędów
Najtańsza wysyłka
Oferujemy najtańszą wysyłkę na terenie całej Europy
ST to standardowa płyta mata drogowa do dużych obciążeń, idealna do stosowania jako tymczasowe drogi, obszary robocze dla ciężkich maszyn i urządzeń, platformy wiertnicze oraz samoloty, obszary magazynowe oraz dla personelu budowy. Posiada podwójną konstrukcję chwytną z naszą powierzchnią chevron traction® oraz niskoprofilową powierzchnię na odwrocie, która zawiera mikro trakcję w celu dalszego zwiększenia przyczepności.
To znacznie poprawia rozpraszanie błota i ruch pojazdów do przodu. Niskoprofilowa powierzchnia ST zmniejsza ryzyko poślizgnięć, potknięć i upadków.ST posiada szereg opcji łączników, które można wykorzystać w różnych warunkach gruntowych i projektach. 4 punkty łącznikowe na każdym rogu pozwalają na bezproblemowe łączenie mat.
- Numer artykułu TTMSST01BL
- Numer artykułu USA TTS019
- Materiał Stal CR 18-Gauge
Specyfikacja ogólna płyty drogowej:
- Krawędzie bez obramowania
- Materiał 18-Gauge CR Steel
- Proces formowania wtryskowego
- Intensywność użytkowania Duże obciążenie
Instrukcje czyszczenia:
- Spłukać wężem z wodą
- Czyszczenie i konserwacja Spłukiwanie węża wodą
- Uwagi dotyczące czyszczenia Wąż należy spłukać wodą
- Zalecane użycie Do stosowania jako tymczasowe drogi, ścieżki dla pieszych, obszary robocze dla zakładów i maszyn, platformy wiertnicze, obszary magazynowe lub składowe.
Akcesoria:
Dostępne różne opcje złączy dla różnych warunków gruntowych
4 punkty przyłączeniowe, umożliwiające bezproblemowe połączenie
Arkusz danych
- Długość
- 300
- Szerokość
- 200
- Wysokość
- 38 mm
Filtruj listę wariantów tego produktu |
|
---|---|
Kolor: | Czarny |
Wymiar: | 250x300 cm |
Zdjęcie | Nr referencyjny | Specyfikacja | Ilość | Cena | Zniżka ilościowa | Dodaj do koszyka |
---|---|---|---|---|---|---|
Formy płatności:
- Płatność przelewem tradycyjnym na konto firmowe Planownia Sp.z o.o. nr konta mbank:53 1140 2004 0000 3202 8428 4971
- Płatność kartą płatniczą za pomocą payu
- Płatność przelewem internetowym payu
- Płatność przelewem internetowym przelewy24.pl
- Płatność przelewem odroczonym dla dużych firm, jednostek samorządowych, urzędów - 7 lub 14 dni do 21 dni max
- Płatność paypo zapłać po 30 dniach przelewy24.pl
FAQ
Jakie są zalety płyt drogowych prefabrykowanych ?
Płyty drogowe prefabrykowane mają wiele zalet. Zalety te zostały dobrze udokumentowane, a wraz z tym, jak coraz więcej projektów zaczyna stosować takie rozwiązania, korzyści te mogą zacząć być kwantyfikowane [1]. Wśród zalet płyt drogowych prefabrykowanych wymienia się przede wszystkim:
- Oszczędność czasu i kosztów,
- Kontrolę jakości,
- Redukcję wpływu na środowisko,
- Lepsze bezpieczeństwo i ochronę,
- Większą elastyczność,
- Zmniejszenie zakłóceń na placu budowy
Przykładowe zastosowanie płyt prefabrykowanych to PlasticRoad, gdzie wykorzystuje się lekkie konstrukcje prefabrykowane z tworzyw sztucznych do budowy dróg, co pozwala na szybszą budowę, mniejszą konieczność konserwacji i wydłużenie trwałości dróg
Jakie są najpopularniejsze rozmiary prefabrykowanych płyt drogowych ?
Najpopularniejsze rozmiary płyt drogowych to 6 stóp na 4 stopy i 8 stóp na 4 stopy, ale rozmiary te mogą znacznie się różnić.
Płyty drogowe prefabrykowane plastikowe z tworzyw sztucznych mają grubość 6mm , 8 mm , 10 mm , 12 mm , 15 mm , 18 mm, 20 mm 2 cm , 3 cm , 4 cm , a wymiary 120 cm x 180 mm, 120x250 cm , 120x 240 cm , 80x120 cm, 120x300 cm, 120x350 cm, 120x400 cm, 120x500 cm.
Płyty drogowe z tworzyw sztucznych są modułowym systemem kawałków, które łączą się ze sobą. Każda sekcja ma wymiary 1500 mm x 50 mm.
Prefabrykowane płyty betonowe (PPCP) są również wykorzystywane do rekonstrukcji istniejących pasów ruchu i są dostarczane w rozmiarach odpowiadających szerokości jednego, dwóch lub trzech pasów ruchu w zależności od ograniczeń związanych z miejscem budowy.